tisdag 30 november 2010

BLOGGCANDY nr 2


Nu är det dags för ännu en ny bloggcandy!
Tänkte att snart är ju julkorts tillverkningen över och då behöver man ny och härlig inspiration. Därför går dagens bloggcandy i vårfärgens tecken.
Den här Candyn innehåller:
Ett kit med Clearstamps alfabet med roliga bokstäver och siffror, det medföljer även en CD skiva med fonts och med digital scrapbooking. Du får även ett fodral att förvara hela kitet i.
Självklart behöver man lite vårdekorationer:
Fina ramar från Memory Maker, fina glittriga band, en rulle med ljusgrönt band, filtblommor,
vackra skira fjärilar samt massor av fina brads i vårfärger :)

Vill du vinna detta härlig pysselpaket så gör du följande:
Det enda du behöver göra är följande:
1.Skriv en kommentar till detta inlägg och länka till din egen blogg.
2. Lägg bloggcandy bilden på din egen blogg och länka till Syzzla butiken i ditt inlägg.
3. Har du ingen blogg kan du vara med att vinna du med. Skicka då ett mail till vår Syzzla adress:
syzzla_hb@yahoo.se
SISTA dagen för att vara med i bloggcandyn är den 15 December.
Lycka till :)

4 kommentarer:

DragonBitch sa...

hej igen alla glada.
nu gör jag ett nytt försök att vinna ett blogcandy.
hoppas att ni alla mår bra.
kram Jessica

Snufsangirl sa...

Jag vill vara med och tävla!

Eva sa...

Jag vill också vara med och tävla hos min "närmaste butik". Jag har länkat via en sidebar i min blogg. Nu är det bara att hålla tummarna!!!

Lroos sa...

Hej alla!
Det hade varit kul att vinna ett litet vår paket nu i kylan när man längtar efter sommaren!
Kram Linda