söndag 14 november 2010

DT-Frida bloggar del 2

Hej igen!
Jag har lite mer pyssel att bjuda på den här helgen. Jag har visat en altrad strut tidigare och här kommer en till.
Materiallista:
Pappstrut
Metallic Shades från Li´l Davis Design i färgen Pearl
Blingband i plast
Vitt band
Spets
Juteväv
Snöstjärna i filt
Vit blomma
Kanelstänger (privat)
Organzaband
Jag målade struten med tre lager färg  för att färgen skulle bli mer täckande. Sedan limmade jag fast dekorationerna. Klart!!!

Ett kort till hann jag med också.

Materiallista:
Vit cardstock
Mönstrat papper från Reprint
Snöstjärna i filt
Band från American Crafts
Stans från Martha Stewart (privat)
Jag rundade av hörnen med en hörnstans för att kortet skulle få ett mjukare utseende. Visst är de små snöstjärnorna underbara!
Ha en trevlig söndag. Glöm inte bort att tävla om det härliga candyt. Du hittar det i ett tidigare inlägg.
Kram DT-Frida

Inga kommentarer: