onsdag 10 november 2010

BLOGG CANDY



Nu är det äntligen dags för Syzzlas första bloggcandy :)
Du kan vinna ett härligt paket fullt av fina pysselsaker till dina julkort/jul LO´s.

Det enda du behöver göra är följande:
1.Skriv en kommentar till detta inlägg och länka till din egen blogg.
2. Lägg bloggcandy bilden på din egen blogg och länka till Syzzla butiken i ditt inlägg.
3. Har du ingen blogg kan du vara med att vinna du med. Skicka då ett mail till vår Syzzla adress:
syzzla_hb@yahoo.se

SENAST den 20 November vill vi ha din kommentar därefter drar vi en lott
till den lyckliga vinnaren :)

Nu håller vi tummarna och sprid gärna detta till alla era pysselvänner.
Besök gärna webbutiken: syzzla.se
/Syzzlingarna

5 kommentarer:

DragonBitch sa...

hej
eran gamla Dt här.
nu skall jag försöka vinna erat super fina bloggcandy.

jag håller alla mina tummar på att min tur har kommit.

stor kram Jessica

Snufsangirl sa...

Jag vill vara med och tävla. Länkar från min blogg, snufsangirl.blogg.se
Hoppas på vinst.

Mvh Eva

Uckemaja sa...

Dessa härligheter vill jag gärna vinna! Jag har länkar från min blogg.

Anna-karin sa...

Klart jag vill vara med :-)
Länkar från mig och läggger i sidebaren. Håller alla tummar :-)

Lotta sa...

Jag vill med vara med :)

Här är min blogg: http://lottaljungberg.blogspot.com/