tisdag 16 november 2010

DT Cina - mera julkort


Förra veckan köpte jag Reprints ljuvliga ark med änglar. Så jag kunde inte låta bli att göra ett julkort med en av dom. Ängeln är färglagd med promarkerpennor och bakgrunden har jag gnuggat in med distressdyna på en skumsvamp. Tyckte det blev en lite häftig effekt att sätta dit en bit grov juteväv till det skira stämpelmotivet.
Och ett par silvriga änglavingar passade perfekt till :) Spets, en ros, några kvistar och en nål fick det bli också.
Allt material kommer från butiken.

Och ni missar väl inte BLOGGCANDYN! Ett paket med härligt julpyssel som du kan göra många julkort av. Eller kanske ge bort till en pysselvän. Så skynda er att klicka på länken och lägg en kommentar och var med och vinn!!

Imorgon ska jag göra mitt första arbetspass i Syzzla butiken - det ska bli SÅ spännande. Kanske jag får träffa några av er bloggläsare där :)

/Cina

1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Snyggt! Lycka till i affären. Kram