torsdag 17 mars 2011

Eva - LO

Hej,

Jag måste hålla med Cina att vår kära DT chef Ingrid och hennes man Jan har varit fantastiskt kreativa, visst blev man impad! Påskäggen är kanon fina!

Jag hittade ett annorlunda papper i min pappers samling som jag var tvungen att utnyttja till att göra en stor LO "tavla" av.Ibland är det inte mycket som skall ge en lite inspiration.


  • Bakgrundspapper är ett Bling i normalt format, endast för stadgan
  • Det "annorlunda" pappret är ett papper med en bild av spets, det är denna jag har utnyttjat för min LO
  • På bildspetsen, har jag monterat riktig spets både till höger och vänster, förstorar man bilden kan man se att det endast är "bild" i mitten mellan spetsarna. I den ena spetsen har jag satt en hjärtformad prydnads nål. (syns knappt, vit färg)
  • Under min tygblomma är där en "tygblomma" fotograferad som jag också vill använda till en "verklig" blomma
  • I vänster kanten har jag satt en boll frans och en smal spets i aprikos färg
  • Sedan har jag använt ett bakgrunds papper från Graphic 45 i aprikos med blommönster
  • I samma mönster från samma leverantör har jag monterat en 3D bild, för att få 3D dimension, har jag satt innerbilden "Once upon a Springtime" med distanskuddar
  • Lite dekorationer tårtpappers hjärtan som är målad med aprikos färg, ett utstansat hjärta med chalkade kanter och i hjärtat några rosor
  • I andra hörnet har jag satt en målad och lackad swirl i papper
  • Längst ner lite miniknoppar, blad och en ros i rosa färg
Slutresultatet kan man använda som en fin, romantisk tavla eller också kan man använda detta som ett stort grattis, tack för senast kort mm, häng på en tag i lämplig färg men den text du vill använda. Jag lovar att den som får detta blir jätte glad.

Papper med olika fotomotiv, dekorationer, band, stämplar och massor med annat pyssel finner ni i Syzzlas butik i Södra Sandby.

Vi hörs igen nästa torsdag
Ha en bra vecka
Eva

1 kommentar:

www.syzzla.se sa...

guuuuuuuuuuuuuuuuuuud så fint - kan du inte ta några närbilder så man riktigt kan frossa i detaljerna - kraaaaaaaam