fredag 11 mars 2011

DT Cina - Grattiskort


Har gjort ett kort till min fästman som fyller år på måndag. Tänkte han kunde få lite raffigt på sin födelsedag ;)
Stämpeln är privat och är embossad och färglagd med promarker. Bården har jag gjort med 7 gypsies Texture rubbing-borders. Det är en slags rubons som blir klistriga ovanpå. Sen tar man 7gypsies Velvet Sheets och lägger på. Det är en slags tunn tunn folie i sammet som man gnuggar ovanpå och drar sen försiktigt bort folien och vips så har man en sammetsbård :) Folien finns även i silver och guld.
Orden hittar du i webbutiken "Words to go". Du får ca 4500 olika ord/citat på smala remsor (på engelska), och jag lovar du får MASSOR för pengarna. Jag köpte 2, hur tänkte jag då för i den andra fanns 800 ord :D
Men jag kan verkligen rekomendera dom för dom är väldigt användbara.

Trevlig helg önskar jag alla kunder/läsare
/Cina

Inga kommentarer: