lördag 12 mars 2011

DT-Frida bloggar

Hej!
Så var det lördag och min bloggdag. Inspirerad av vårsolen gjorde jag ett vårkort med ett supersött motiv från Sweet Pea Stamps. Jag har dragit med Fluid Chalk längs kanterna på alla papper. På det stämplade motivet som jag färglade med Promarkers la jag lite Glossy Accent på nyckelpigan och Stickles på Tummelisas vingar.
Materiallista:
Cardstock
Mönstrat papper från daisyd´s, Pineapple Scroll och Secret Garden Solid
Kantstans från Martha Stewart (privat)
Quickutz die, Fransk lilja, som jag gjorde gångjärn av
Motivstämpel från Sweet Pea Stamps, Thumbelina
Diverse blommor
Pearlmaker
Halvpärlor
Promarkers
Stickles
Glossy Accent




Kram /DT-Frida

1 kommentar:

www.syzzla.se sa...

så fint - och så fiffigt med franska liljor som "gångjärn" - det måste jag komma ihåg