onsdag 23 mars 2011

DT Cina - Drakkort


Vilken härlig vårdag vi har idag här i Skåne. Strålande sol och + 11 grader i skuggan :) 
Veckans Cina-inlägg är ett kort med min senaste DT stämpel ”Sugar and Spice dragon” från Sweet Pea. Är han inte för gullig?! Motivet är färglagt med promarker. Och jag är lite gammeldags så jag tycker drakar ska vara gröna :) Och ja jag är lite tjatig eftersom jag använt samma papper som förra kortet. Men dom är så otroligt vackra och färgmatchade – riktiga vårpapper!
Materialet som jag använt är:
Bazzil cardstock
Mönsterpapper från Websters Page, Basic Grey och Papers Adventures.
Handgjort rosa papper med skinnliknande tryck.
Privata spellbinders & Sizzix dies.
”inspire me” stämpeln har jag köpt av min snälla DT-mamma.

Nästa gång jag bloggar tänkte jag berätta lite om att göra ATC kort.
Njut av våren tills vi ses igen
/Cina
PS Butiken har öppet idag onsdag kl 14.00 – 18.00

Inga kommentarer: