onsdag 2 mars 2011

DT Eva - LO

Hej,

I dag bloggar jag en dag tidigare än vanligt, eftersom jag inte är hemma imorgon.

Även denna veckan har jag skapat en LO. Denna gång ett avlångt format, en söt liten tavla.
Enkel dekoration på grund av att jag har använt ett mönstrat papper.

  • Formatet är 13 x 18 cm
  • Beige cardstock som grundpapper, Bling
  • Det mönstrade pappret kommer från daisyd's
  • Fotot kommer från ett av mina DT paket, som jag endast har färglagt lite med Promaker penna i aprikos färg, blombuketten, rosetten runt rullen och bandet runt den lilla hatten
  • Bilden är chalkad i kanterna med blå versa fine stämpeldyna
  • En spets i beige färg är monterad i vänster kant på fotot
  • Bakom fotot har jag en pappers bård som jag har duttat med rosa och blå stämpeldyna, utstansad från Big shot
  • Ljusblå spets i ovankant, organza rosett och lite tygblommor
  • Längst ner till höger, tygblomma och lite smårosor
Visst blev det en söt liten tavla.
Allt material, och mycket mer hittar ni i Syzzlas butik i Södra Sandby.

Lycka till med era alster.
Vi hörs igen nästa vecka
Eva

1 kommentar:

Sickan sa...

Vad fint det blev!! :)