tisdag 5 oktober 2010

DT Cina - mera halloween

Behöver jag berätta att jag älskar halloween tema? :)
För några år sedan började jag med ett projekt som gick ut på att scrappa ett 15x15 cm album. Fast istället för foto så skulle det vara stämpelmotiv. Jojo kan säga att där inte är många sidor klara. Men så fick jag en idé att fortsätta och då med halloweentema. Så här är en sida till mitt album.

Material:
Bakgrundspapper och cut-out-stjärnan kommer från Daisyd´s Premium Paper Collection. Massor av härliga papper i höst/halloween färger.Där finns flera sidor med stickers och cut-out motiv.
Det skrynklade textpappret bakom stämpelmotivet heter"Verbal Creep" från Reminisce.
Filmremsa från Tim Holtz, och den kan jag verkligen rekomendera! Så häftiga effekter kan man göra med den(se detaljbild.
Motivet är embossat med clearpulver från Slöjddetaljer.
På bandaget har jag målat med bronsfärgad Twinkles. Dom säljs både i 6-pack och enstaka burkar.
Allt material finns i Syzzla butiken
Stämpel - privat.

Vem vet, kanske blir det mer halloweentema nästa vecka - eller kanske något helt annat :)

Pyssla på i höstmörkret!
/Cina