tisdag 11 januari 2011

Presentask



Idag visar jag en presentask som jag gjort med en "Top Score multiboard" Det är en platta med olika skåror i som man använder ett bigningsverktyg till och kan göra många olika slags boxar och kort. Håller fortfarande på att försöka lista ut hur man gör kort ;)
Jag har gjort min i Bazzil cardstock för att få bra stadga i boxen. Klätt den med mönsterpapper, embossad stämpel och en blomma jag gjort av mina retrostansar. Stämpeln är en clearstämpel men tyvärr kommer jag inte ihåg märket.
Boxens storlek är ca 9x9x3,5 cm. Men man kan själv välja vilken storlek och höjd man vill ha.
TIPS! Vill du dekorera locket som jag har gjort så gör det innan du viker ihop och limmar.

Glöm inte att Syzzla har nya öppettider så imorgon är det öppet kl 14.00-18.00.

/Cina

Inga kommentarer: