tisdag 18 januari 2011

DT-Cina Miniatyrer och tändsticksask

 Små miniatyr ramar i plast
 Hjärtat är dekorerat med en liten bit av en gammal boksida. Ovanpå har jag klistrat fast en nyckelbrads där jag knipsade av själva "benen". Den söta flickan är en stickers jag skurit till i rätt storlek. Lite stickles och en pärla. Den runda ramen är också en stickers som jag sedan fyllt med massor av 3D lack.
Allt material hittar du i butiken.

Tändsticksask som jag klätt med blingigt handgjort papper. Stämplat hjärtat med Versafinedyna direkt på pappret. Lite snöre, filtblomma där jag satt en vit sidenros i mitten. Ett litet "handgjort" hjärta fick också vara med. Kan väl säga att denna knalliga och glittriga ask är inte min stil ;) Jag är den "murriga" vintage typen, men ibland får man ju visa något som andra tycker om ;)
Jag har mer på lager, men sparar det till en annan dag. Dagens alster kan ni titta på i vår fysiska butik.


OBS! Glöm inte att komma och shoppa hos oss i morgon onsdag. Vi har öppet mellan 14.00-18.00 
50% rea på garn fortsätter månaden ut. Nu har vi även erbjudande på Griffinstämplar - bara 15 kr!!!
/Cina

Inga kommentarer: