tisdag 25 januari 2011

DT Cina - Hjärtedagskort


Snart är det Alla Hjärtans Dag och eftersom jag är romantiker så gillar jag denna dag :)
Eftersom många män inte gillar för mycket lull-lull och bling-bling så höll jag detta rätt så enkelt.
Vita pappret är embossat med en dies till Big Shoten. Bokstäverna är från ett QK alfabet (privat).
Utstansade hjärtan (finns i olika utförande i butiken),
lite skrynklat och chalkat papper från Daisyd´s.
Två små sidenrosor och ett vackert band.
Kanske min kära fästman får det på hjärtedagen :)
 Och såklart så har jag gjort ett kort i min "murriga" vintagestil :)

Bården och kvinnobilden är från ett ljuvlig stickersark. Dom finns i massor av olika motiv. Och dom blir även snygga på ett enkelt och stilrent kort.
Material:
Mönsterpapper
Kakservett
wellpapp som jag har under bården.
Spets
Filtblomma med grön brads.
Allt material inkl kortet hittar du i fysiska butiken.
Det var allt från mig idag, senare i veckan blir det ett annat tjusigt kort :)
/Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

kanonfint, cina.
kram ulla