fredag 14 januari 2011

DT Eva - Alla hjärtans dag

Första arbets veckan efter alla helgerna, gjorde att jag kom av mig helt och torsdagen bara flög förbi mig.
Trots att det var en lite jobbig måndag har veckan gått fort.

I mitt senaste DT-paket var det mycket material i "hjärtats teckan" därför kom jag så klart att tänka på Alla hjärtans dag, och börjar vi nu har vi bra framförhållning, där är endast två veckor kvar i januari, så visst går tiden fort.

Min dotter frågade mig redan idag, vad jag önskar i present när jag fyller år, och det är inte förrän andra veckan i mars! Prata om framförhållning.
Men det är bra då har man saker färdiga när man står inför dagen och då känns det lungt.

Hoppas ni skall få lite inspiration av mitt brun/rosa kort i "hjärt" tema.
  • Brun cardstock som grund, kortet är ca 16 x 16
  • Dekorations papper från You Do  som heter Heart Stripes
  • På ovan papper monterade jag en rosa spets
  • Tårtformat hjärta som är chalkat med rosa Versa Fine color
  • En bild är i mitten på hjärtat från Crafty Individuals miniatyr häfte som heter People & Places 2. (Ni vet nu att Craftys häften är mina favoriter)
  • Ett cerise bomulls band som hålls på plats av en brad med en bild av små hjärtan
  • På höger sida sitter en bård från You Do, Heart borders
  • Till sist lite smårosor och några blad
Allt material hittar ni i Syzzlas butik i Södra Sandby.

Lycka till med kreativiteten på det nya året!
Eva

Inga kommentarer: