lördag 15 januari 2011

DT-Frida bloggar

Hej!
Vips så var det lördag igen. Det känns skönt med helg efter den första hela jobbveckan på länge. Idag visar jag er ett kort i vintagestil, min favoritstil. Jag har dragit med edge scrapern på alla papperskanter. Wellpappen har jag embossat med vitt embossingpulver.
Materiallista:
Cardstock
Prickigt papper från MME, Street Market, Fancy "Princess"
Rutigt papper från daisyd´s, Baby Blue Gingham
Wellpapp, som har varit skyddspapp runt koppar jag har köpt
Rosor
Stickles (på rosorna)
Pärlring (att trä band igenom)
Spets
Snöre (till vimpeln)
Kakservett
Kvistar stansade med MS punch (privat)
Vintagebild (privat)
Ha en riktigt mysig lördag!
Kram / DT-Frida

1 kommentar:

KatarinaR sa...

Du gör så himla vackra kort och det här är inget undantag!
Gillar vimplarna alldeles extra mycket.