söndag 6 februari 2011

INSPIRATIONSUTMANING

 Bild1
 Bild 2
Bild 3
Syzzlas vintageutmaning


Nu är det dags för Syzzlas första inspirationsutmaning. Vår första utmaning går i Vintage stil.

För att vara med så skapar du/ni ett alster med dessa foton. (bilderna är copyrightfria så du kan ladda ner och skriva ut som du själv önskar.
  1. Du kan välja ett av fotona och skapa något av det.
  2. Eller skapa något av alla tre fotona. Då är det max 1 bidrag/foto som gäller, så totalt 3 bidrag kan du maila in.

Priset är ”äran” att få sina alster publiceras på vår blogg, samt ett symboliskt stämpel/stämpetillbehörs pris :)

Vi förbehåller oss rätten att använda dina bilder på hemsida, blogg mm.

SENAST 28 februari vill vi ha dina bilder.
Du mailar dom till oss på syzzla_hb@yahoo.se

Nu ser vi fram emot massor av fina bidrag från er :)
/Syzzlingarna

5 kommentarer:

Stephi sa...

det låter roligt! Hinner jag ska jag absolut haka på denna tävling!

Carina sa...

Hej!
Rolig utmaning.Gillar vintage och bilderna är så fina.Mitt bidrag är strax klart.Får jag publicera den i min blogg???

Kram!

Carina sa...

Hej,igen!
Nu är mitt bidrag färdigt.
Tack,för en rolig och givande utmaning.
Mitt alster finns nu i min blogg.

Kram!

Cina99 sa...

Om vintage tycker jag! så nu är mitt bidrag både mejlat och bloggat :)

Sickan sa...

Nu finns mitt bidrag uppe på min blogg!
Ha en skön helg!