tisdag 1 februari 2011

DT Cina - Altrad kom ihåg bok

/Cina
Jag tillhör dom människorna som är förvirrade och glömska. Så jag skriver lappar på allting och sen glömmer jag var jag lagt lapparna. Så nu har jag altrat en kom ihåg bok som jag ska ha i butiken och skriva vad-att-göra och priser och andra viktiga saker.
Blev helt förälskad i Webester Page knalliga papper. Annars är jag inte den färgstarka personen precis. Men dessa föll jag för direkt.

Material:
Anteckningsbok
Prickigt mönsterpapper från Daisyd´s Bambino kollektion.
Körsbär och stjärnmotiv utklippt från Your life. Beautiful. kollektion från Webster page.

"staketbård" och bokstäver utstansade från privata stansar.
2 stycken Photo Anchorz från Junkitz.

Eftersom boken blir rejält behandlad så ville jag inte ha för mycket dekorationer.
Men jag tror den sticker ut rejält så jag hittar den ;)

Nu får ni hålla utkik för snart kommer det en spännande utmaningstävling!!!

Inga kommentarer: