lördag 19 februari 2011

DT-Frida bloggar

Hej på er!
Så var det lördag igen och min tur att blogga. Jag är väldigt förtjust i de nya SweetPea stämplarna så det har blivit ytterligare ett kort med en stämpel därifrån. Jag har färglagt stämpeln med Promarkers och lagt på lite stickles. På sjöhästens kind har jag lagt lite torrchalk. Blommorna har jag sprayat med glimmermist men det syns tyvärr inte på fotot.

Materiallista:
Cardstock
Mönstrat papper från BasicGrey, Periphery Cork
Stämpel SweetPea Sea Dragon
Kakservett
Stickles
Promarker
Torr chalk
Fluid chalk Chestnut Roan
Blommor från Prima
Tim Holtz Film Strip Ribbon
Kram / DT-Frida

1 kommentar:

ingrid sa...

jag föll också för denna sjöhäst - pladask - fast mina är ju skarpt lila o rosa - och känns inte alls så milda och försynta som din lille vän blev - tack Frida för dina milda tolkningar av Sweet Pea