tisdag 7 september 2010

Tisdag del 2 - Stämpelförvaring

 
 

 


Ett ständigt aktuellt ämne genom åren är just - förvaring! När man började hade man bara en låda med dekorationer och en hög med papper ;) På något konstigt sätt så är förvaringen gigantisk i mitt pysselrum. Var kom alla dessa pysselsaker ifrån ?! Och just mina Ez monterade stämplar har växt efter åren gått.

Har skurit ut vanliga kopieringspapper i stl med CD fodral. Stämplat mina motiv på pappret, skrivit vilket märke det är (för hur ofta  kommer man ihåg det?!) Sen kör jag papperna i en lamineringsmaskin det får plats 2 papper på ett A4 ark.
Maskinen kostar bara några hundra och finns bla på Kjell och Company, Jula, Clas Ohlson mfl.

Sen är det bara att skära ut dom färdiglaminerade "korten" placera stämplarna på baksidan - klart!
Dom passar perfekt i olika förvaringslådor för CD skivor. Ikea har ett toppenutbud på sådana lådor.
När jag blir rik så ska ALLA lådor färgmatcha ;) Köper du nya stämplar är det bara att göra nya kort och ner i lådorna.
Så tjejer - dags att laminera till era lådor :)
/Cina