tisdag 7 september 2010

Hej hej DT tisdag

Då var det dags för mitt veckoinlägg. Idag är det riktigt höstväder, och vad passar då bättre än ett litet höstlikt kort.
Stämpeln heter "Purple Woods" och kommer från Sweet Pea Stamps. Jag är så glad att jag har några av dessa underbara stämplar. Motivet är färglagt med promarker, och bakgrunden med distressdynor. Den stora blomman bakom motivet är utklippt från ett vellumpapper. Blomman uppe i hörnet har jag stansat ut av det blommiga pappret med min retrostans. Ovanpå är en brun filtblomma och en grön brads som kommer från samma serie som i nedre högra hörnet. Härligt milda färger.
Nu är det svårt att få till snygga foton för ljuset är ju inte det bästa när solen inte lyser. Vill ni ha detaljerade bilder så är det bara att hojta till!
Samtliga papper, stämpel och dekorationer kommer från butiken. Och har ni frågor angående material eller annat så är ni välkomna att maila oss på syzzla@gmail.com
/Cina