lördag 25 september 2010

DT-Frida bloggar

Hej på er!
Hur har ni det i höstrusket? Här i Värmland öser regnet ner. Perfekt pysselväder med andra ord. Idag vill jag visa er ett Halloweenkort. Ibland önskar jag att jag bodde i USA. Jag som älskar att spöka ut mig hade garanterat haft jätteroligt under denna högtid. Den fina stämpeln kommer från Sweet pea stamps och jag har färglagt den med Promarkers. Runt ljusen har jag lagt stickles, på döskallen och på benen har jag lagt Crackle accent.
Materiallista:
stämpel från Sweet pea stamp
orange och svart cardstock
tre mönstrade papper ur blocket daisyd´s premium paper collection 17101-Halloween collection
pumpastans och bårdstans från Martha Stewart (privat)
Allt material utom det som är märkt privat hittar ni hos Syzzla. Maila och fråga om ni inte hittar det i webshopen.

/DT-Frida