onsdag 6 april 2011

Nytt altrat - änglatavla

Här bidde det en ängla-tavla - den heter nr 1 eftersom jag är säker på att jag kommer att göra flera - redan ikväll tror jag - som ni märker är det kretivitets-flooooooow - och för en gångs skull kommer jag mig för att blogga om det - samma träfacks-ide som förra tavlan, fast mycket mindre rutor nu, de minsta är ca 3 cm x 2,5 cm - tim holtz tissue-tejp runt kanterna - änglabilder från Crafty Individuals så användbara block med små glossy bilder - små bling-dekorationer från ett band i metervara - vingarna är av card-board, utstansade från Sizzix-die Angel wings och sen klädda med mönstrat papper - jag har förstärkt partiet mellan vingarna på baksidan så att de ska hålla bättre - distressat med sandpapper och distressdynor lite här o var - vips bidde de en tavla till - kram på er 

2 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Snyggt! Jag är väldigt förtjust i vingarna.

ingrid.blad sa...

hmmmm - du har ju egna att flyga med - jag har nog sett dig häromkring ibland - så varför välja papp? kraaaaaaaaaaaam