tisdag 19 april 2011

DT Cina - PÅSKÄGG


Ja nu är det bara några dagar kvar tills det är dags att fräscha upp kvasten och ta en tur till Blåkulla :) Jag är en av dom personer som inte tycker påsken är något speciellt. Därför visar jag min version av påskägg.
Äggen har jag klätt med skrynklade boksidor från en väldigt gammal bok. Distressat dom med distressdynor. Virat Tim Holtz tissuetejp runt lockets kanter. (Tejpen finns nere i butiken, rekommenderar ett köp av denna).
På blommorna och lite på dom vita fjädrarna har jag duttat rosa twinklings H2O färg. Avslutat med lite stickles för att få lite bling på det hela. Väldigt enkelt och lätt att göra för de som inte vill ha gula ägg med kycklingar på ;)

Missa inte våra erbjudande och demos som vi har i butiken denna och nästa vecka. Nu kan du passa på att göra FYND!!!
/Cina

2 kommentarer:

Pysselfröken sa...

ÅHHHH, så fint!

Sickan sa...

Fint som bara den! Glad påsk!