onsdag 13 april 2011

DT Cina - Albumsida



Hej hej bloggen :)
Eftersom jag av någon konstig anledning fått en massa fé-stämplar i min samling så tänkte jag att då vill man ju se dom mer än i stämpellådan. Så därför håller jag nu på med att göra ett fé-album. Idag visar jag en av sidorna i albumet.
Stämpel: Sweet Pea - färglagd med promarker.
Cardstock Bazill
Mönsterpapper  Basic Grey och Mariposa.
Vingar och fjäder - smyckedetaljer
Garn (som fått en konstig färg i kameran ska vara rosa-lila-gult)
Utstansat papper och ord (privata dies)
Sidenband

Idag har vi öppet så titta ner och shoppa lite. Och kanske få lite inspiration av minialbumet som jag visade i mitt förra inlägg ;)
Nästa vecka kan ni komma och shoppa varenda dag. Missa då inte alla härliga påskerbjudande.
/Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

Cina, vilka underbara små skapelser du gjort.
Kram Ulla