lördag 9 april 2011

DT-Frida bloggar

Hej!
Idag har jag gjort en pyramidbox. Tanken är att jag ska lägga godis i den till påsk. Jag har använt mig av vit cardstock som jag har dragit med chalk över sedan stämplat med Splashstämpel och embossat med vitt pulver. Efter det vek jag ihop boxen och dekorerade den.



Materiallista:
Vit cardstock
Fluid chalk Creamy brown samt Chestnut roan
Embossingdyna och vitt embossingpulver
Splashstämpel (privat)
Kakservett
Tim Holtz Tissue Tape
Fjädrar
Blommor
Tyllrosett
Spets
Bokstavstickers
Påskharen och Kycklingen  har jag klippt ur papper från Pion Design (privata)
/DT-Frida

3 kommentarer:

www.syzzla.se sa...

mmmm - så puttinutt-söt - älskar den/kram fr ingrid

Mia Erenius sa...

Superfin! Gillar dekorationerna!

Frusvea sa...

Åh så gullig :)kram Frida