lördag 28 augusti 2010

Nya design-teamet!!!!

Nu är nya dt-tjejerna valda. Mycket funderande och grunnande gjorde att vi valde just dessa tre tjejer bland alla som anmälde sitt intresse. Tack alla ni som knåpat och mailat era "anmälnings-alster" till oss. Ni får alla en liten överraskning med posten. DT-tjejerna får varsin veckodag som "fast" vilket innebär att det kommer att hända mycket i bloggen hela tiden. Här kommer en presentation av det nya DT.

Frida
Jag är en värmlandstös som bor tillsammans med sambo, två barn och tre katter i ett litet hus. På nätet kallar jag mig Pysselfröken. Namnet kommer sig av att jag arbetar som förskollärare. Jag upptäckte scrapbooking för ca 7 år sedan och är ohjälpligt fast i denna underbara värld. Jag älskar mönstrade papper,spets och blommor. Jag kommer att ha lördag som min fasta blogg-dag. Ni hittar min egen pysselblogg på http://pysselfrkensblogg.blogspot.com
Kram Frida

Eva
Jag heter Eva, är en mogen tjej i 50 plus åldern. Jag bor med min kära make, Arnold i Furulund, vi har tre vuxna utflugna döttrar varav två av dem delar min passion för scrapbooking.
Det är inte konstigt att jag idag känner att scrapping verkligen är något som ligger mig varmt om hjärtat även om jag inte har hållit på så länge. Sedan barnsben har jag älskat att färglägga, klippa och klistra och det har följt mig i hela mitt yrkesliv. Jag har haft tur att i alla år kunna jobba med papper på olika sätt, 20 år jobbande jag inom marknadsavdelningen på det företag jag fortfarande jobbar på och det var en ren fröjd att vara just inom den grafiska branschen.
Jag är särskilt förtjust i allt material från Crafty Individuals, stämplar, papper mm och scrappar gärna med deras speciella papper och bilder, min fallenhet för änglar är stor. Just änglar är något jag även samlar på i olika format och material.
Att vara kreativ ÄR LIVET, är det inte scrapbooking så är det lite fix i trädgården eller ändringar i heminredningen för något rum, visst är det härligt att skapa! Jag ser framemot att vara DT för Syzzla, jättekul uppdrag! Min fasta bloggdag är tisdagar. Jag har ännu ingen egen pysselblogg.
Kram Eva
Cina
Jag är född 1962 och bor i Södra Sandby 1 mil utanför Lund. Jag är mamma till tre barn födda 1986, 1990 och 1998.
Min första kontakt med papperspyssel var 2004 då jag började med ATC (Artist Trading Card) och som jag fortfarandetycker om att göra. Sen rullade det på med kort och även scrapbooking.
Min stora passion är STÄMPLAR! Jag älskar att stämpla och jag har väldigt många. Mina barn säger att jag har för många ;) Använder nästan alltid stämplar på mina alster. Min stil är mest Shabby chic/vintagestil, ruffiga kanter, rivna papper, mycket chalkande osv. Spets och pärlor är mina favoritdekorationer. Älskar att altra askar.
Är också intresserad av inredning i den lantliga vita stilen, tittar på mycket film och hinner med en och annan bok. Jag är väldigt stolt över att få vara DT hos Syzzla och hoppas att ni blir inspirerade av mina alster. Min fasta bloggdag blir torsdagar. Min egen pysselblogg hittar ni på  www.dreamcatched.blogspot.com
Kram Cina