tisdag 31 augusti 2010

DT Cinas bloggdag


Då var det dags för veckans uppdatering från mig. Fast jag vill börja med att säga grattis och välkommen till dom nya DT medlemmarna Frida & Eva.
Trevligt att få "kollegor" :)

Jag har gjort en ett väggkort i stl 15x15 cm med dubbelt cardstock för att ge lite stadga.
När jag gjorde tavlan så utgick jag från det underbara spelkortet som kommer från Daisyd´s Cardstock Die-Cut ark.
Stämpeln kommer från Crafty Individuals och är en stämpel med 4 olika fjärilar på. Motivet är färglagt med promarkerpennor.
Det vackra embossade fjärilspappret kommer från Mariposa.
Textsidan kommer från en gammal bok, så gammal att texten är skriven på gammelsvenska.
Har använt diverse dekorationer och runt kanterna har jag använt en färg som heter Paper Perfect. Man kan även använda den till att göra eget papper. Och självklart är det mycket chalkande som vanligt :)
Allt material finns i butiken!

Det kan tyckas att den är väldigt rörig och murrig, men jag älskar den stilen och tyckte färgerna passade nu när hösten knackar på våra dörrar :)
Det var allt för denna gången, hoppas ni fick lite inspiration av mig idag.
/Cina