lördag 28 augusti 2010

DT-Frida bloggar

Hej på  er!

Här kommer mitt första inlägg här  hos Syzzla. Hoppas att ni ska tycka om det.
Kortet mäter 13,5*13,5 cm och är vikt av vit cardstock. Det brunmönstrade och det vit-och-brunrandiga pappret är samma papper. Visst är det härligt med dubbelsidiga papper. Detta kommer från ViviGade Design, kollektionen heter Oslo. Boksidan kommer från religiös bok som utgavs 1855. Jag har chalkat kanterna med Fluid chalk Dark brown. Den ursöta stämpeln kommer från Crafty individuals och har beteckningen CI-062. Jag har färglagt den med Promarkers och lagt stickles på vingarna. Tack Ingrid för att du introducerade dessa vackra stämplar för mig. Hos Syzzla hittar ni många olika Crafty individuals stämplar och alla är de lika vackra. Jag har använt pearlmakern till att göra "pärlor" runt motivet. Brads, band och hattnålar hittar ni i Syzzlas butik.

/ DT-Frida