lördag 25 december 2010

DT-Frida bloggar

Hej!
Hoppas att ni har haft en underbar julafton. Jag önskar er en god fortsättning. Min jul har varit fin, fylld med släkt och god mat. Idag visar jag er ett födelsedagskort i storlek 10*15cm. Jag blev så glad när jag fick denna fina vintagestämpel i mitt DT-paket. Visst är hon underbar!
Materiallista:
Randigt papper, Nursery Pink Pinstripe från Daisyd´s Girl Collection Paperkit
Cardstock
Fluid chalk Chestnut roan och Creamy brown
Stickles Guld och Frosted Lace
Stämpel med vintagemotiv
Snöstjärnestämpel från Reprint
Textstämpel (privat)
Brun och svart stämpeldyna
Spellbinders Nestabilities Labels Eight
Spets
Randigt band från Reprint
Pearlmaker, creme
Rosor
Enkvistar stansade med Martha Stewart punch (privat)
Kram / DT-Frida

1 kommentar:

www.syzzla.se sa...

Jättefint Frida. Tänkte väl att en fotostämpel från Stampsmith skulle passa dig. Jag hade lite svårt i början med att få "till" det med den typen av stämplar - jag fick många goda råd av Cina. Vi kan aksne be henne skriva några rader om det i bloggen? kram från Ingrid