tisdag 3 maj 2011

DT Cina - Bröllops LO


Idag visar jag en layout som jag har scrappat i stl 30x30 cm. Den är på min vackra lillasyster och hennes make på sin bröllopsdag. Tyvärr gillar inte min syster ROSA – tyvärr syrran min favoritfärg är ju rosa ;)
Tråkigt nog blir bilderna inte så bra, speciellt inte det med väldigt blänk i min systers panna ;)

Materiallista:
Cardstock, Prismatic
Rosa mönsterpapper med fjärilar.
Mönsterpapper med cirklar som jag klippt ut.
Stickers
Fina tofsar – Tassels ;)
Pappersblomma gjord av gamla boksidor med en halvpärla i mitten.
Stämplade hörn från Griffin – nu har vi massor med Griffinstämplar för halva priset.
Hjärtebrads
Organzaband – säljs både i metervara och i rullar.
Och till slut Tim Holtz underbara Tissuetejp – I love it!!
(Magic stämpel – privat)
(Fjärilsdekoration – privat.)

I morgon börjar vår STORA REA – halva priset (på ordinarie pris) på ALLT i butiken.
Välkomna mellan kl 14.00-18.00

OBS!! Missa inte den viktiga informationen i förra inlägget!!

1 kommentar:

Mia Erenius sa...

Jättefin LO! Jag gillar rosa så mig stör det verkligen inte ;-) Ha det gott Cina!