onsdag 23 april 2008

Nu är stämplarna från Pink Cat Studio på väg






















... och väntas anlända i slutet på månaden. Ni som har förbeställt kontaktar jag via mail eller telefon när stämplarna kommit. Ni som är ledsna för att ni inte hann med att beställa kan fortfarande "lägga undan" av ovanstående motivplattor. Ring eller maila - först till kvarn gäller. Jag själv kan knappt tåååååååla mig tills de kommer.
Dessutom är det "release" av två nya motivplattor den 4 maj. Dessa är hemliga tills dess - men jag kan lova att de kommer att tilltala oss i Sverige. Men som sagt den 4 maj kommer bilder och då förväntar jag mig att de anlänt till Syzzla. Ledtrådar till vad de nya plattorna innehåller hittar du på www.pinkcatstudio.com - där hittar du också massor av inspirationskort i galleriet.
Du som inte har möjlighet att ta dig till Syzzla kan få stämplarna per post - du får betala portot. Ring eller maila så berättar jag mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusiga stämplar. =)
Finns mycket fint där som man skulle vilja ha men just nu har jag köpstopp, skaffade nyss en cuttlebug så det knaprade ett stort hål i kassan. =)
Jag använde stickles på vingarna och glitterpennor på resten. =)
Ska fixa en länk till din sida också!