onsdag 16 april 2008

Nu är jag "kär och ha-galen" igen...












Pink Cat Studio i Canada har länge intresserat mig p g a deras underbara katt-stämplar. Nu kan jag inte hålla mig längre och har blivit "antagen" som återförsäljare. Jag tar emot förbeställningar t o m måndag 21/4, deadline kl 15.00. Maila mig vad du önskar. Jag vet inte exakt hur porto och ev tulltaxor kommer att påverka priserna men jag tror att ett "ark" hamnar mellan 110-150 kr. Man kan bara köpa hela ark (omonterade) från Pink Cat Studio. Några av motivarken ser du här ovan men spriiiiiiiiiiiiing in på deras sida för att se resten:
www.pinkcatstudio.com
Du behöver inte kunna komma till Syzzla för att beställa från Pink Cat Studio m fl. Det går alldeles utmärkt att maila, eller inga in din beställning - syzzla_hb@yahoo.se eller 046 - 58330 alt 07079 58330. Du får betala ett tillägg för porto (enl Postens priser) samt att betalar in beloppet i förskott. Vill du veta mer om denna möjlighet kan du höra av dig - det är många långväga kunder som redan beställer varor på detta sätt, alltifrån stämplar till smyckedetaljer och pärlor.

Inga kommentarer: