måndag 28 januari 2008

Nuuuuuuuuuuu får alla se.....vad Cina o Jessica syzzlat med......Tema: Alla hjärtans dag. Extra-finess: använd något "konstigt" från hemmet

Cinas "älskling"-kort
På "älskling"-kortet valde Cina att kasta in det lilla extra: nämligen utstansade hjärtan i "wettex-trasa" ( jag tror den var ny :)) ). Väldigt användbart material om man tänker efter..... man kan ju stansa ut små duttar att rengöra ansiktet med, ge bort en flock tillsammans med en härligt doftande tvål......mmmmm måste jag prova. Tack!! till dig Cina för denna inspiration.



Jessicas "alla hjärtans-kort".

Här har Jessica använt det tunna "pärlbandet" på olika sätt; både till tags och som bård. De är väldigt kluriga att få på plats - klaras nästan endast med hjälp av dubbelhäftande tejp - hur klarade vi oss utan det???? obegripligt!!



Jessicas "I love U".


Inkat och duttat, stansat och fäst. Ett romatiskt kort med mjuka färgövergångar - inte ett typiskt "Jessica-kort". Jag är imponerad tjejen!!!



Cinas "fulkort".


Varför Cina tvunget vill kalla detta för fulkort går över mitt förnuft!!! Ofta är det enkla det vackraste - som här: ett Valentin-kort med lite höstkänsla tycker jag. Snyggt jobbat!

Nu måste jag konfigurera min trådlösa router..... LO:s och askar från Designteamet kommer imorgon, inshallah.


Inga kommentarer: