onsdag 30 januari 2008

DT Cina uppdaterar








Hej nu får ni en liten uppdatering från mig. Ingrid har tekniska problem bla med sin mail så hon bad att jag själv skulle lägga in det sista DT alstret från mig.

Det är Basic Grey´s cut out ark. Oj vad det gav mig problem, men efter länktips från en god pysselvän så kom jag plötsligt på en idé. Så jag gjorde ett litet album i kärlekens tecken.

Utsidan har jag använt stämpelalfabetet som ingick i DT paketet, samt bokstäverna på cut out arken. Pärltråd, guldhjärta, peel-off hjärtan samt sidenband är dekorationerna.
Första uppslaget är det pappersspets som dekoration. Stämpeln är bygg-egen-kalender som kommer från See-D´s .
På nästa uppslag har jag använt dom oerhört vackra och skira stämplarna från Erica´s Stämplar.
Sista sidan har jag använt Magnolias hjärtestämpel.
Det var en svår utmaning, men det är ju det som är så kul med att vara DT :)
ALLT material förrutom magnoliastämpeln går att köpa hos Syzzla.
Tack Ingrid för att vi fick chansen att gnugga våra kreativa knölar :)
/DT Cina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort... helt i min smak :)Lycka till med DT jobbet :) Kram!!

Annika kort & gott sa...

Det här lilla minialbumet blev ju jättefint!!!

Anonym sa...

Vilket fint album du gjort,gillar ide´n med urgröpningen ovanpå...liftvarning på den alltså :-)
Puck på stämpelboden