fredag 21 december 2007

Jessica


Hej jag heter Jessica och är 30 år. Har två helt underbara pojkar på 4 resp. 5 år. Bor i ett litet hus i Sjöbo Sommarby.
Jag jobbar som brevbärare om dagarna på City Mail i Lund och trivs. Motion på arbetstid - kan det bli bättre?! Min självdisciplin på att träna hemma existerar inte alls.
Mitt gamla smeknamn på nätet är Mysan men tyckte att det inte riktigt passade mig längre så jag har bytt till DragonBitch.
Jag har inte hållit på med pyssel och dyl. speciellt länge. Började som en energisk pärlmänniska för ca ett och halvt år sedan.
Sen så fick Ingrid mer och mer som hon ville och jag provade på en massa andra saker som wirework, kort och lite scrap. Så nu efter ett tag så är jag själv kursledare i wirework och väldigt inbiten kortmänniska.
Att bli erbjuden att jobba som DT hos Syzzla tyckte jag var väldigt trevligt med tanke på att jag inte hållit på så länge. Och dessutom ha en till DT som Cina är bara en extra utmaning för mig eftersom hon varit i gamet så pass länge och gör SÅ fina saker.
Det blir även en stor utmaning när Ingrid på Syzzla bestämmer material och vad vi skall få ut av det. Jättekul verkligen.
Inspirationen bara flödar………
Min egen blogg hittar du här: http://jessicasipola.blogspot.com

Inga kommentarer: