onsdag 19 december 2007

Cina


Jag heter Cina, är en 45 årig trebarnsmor och bor i Södra Sandby, Skåne.
På nätet kallar jag mig ”Witch”.
Jag är en älskare av allt inom papperspyssel. Min största passion är dock rubberstamping som ligger mig varmt om hjärtat.
Min första scrappade LO gjorde jag i juni 2006.
Jag började scrappa i 8x8 ” fortsatte med lite 12x12” och nyligen fick jag upp ögonen för
6x12 ” som är ett spännande format att jobba med.
Min önskan är att jag blir duktig inom Shabby Chic stilen. För den stilen är underbar.

Jag gör även dörrskyltar, klär anteckningsböcker och askar. Fuskar även lite i smyckestillverkning med pärlor. Men känner att det är papperna som är min värld.

Det ska bli otroligt spännande och roligt att få jobba som DT på Syzzla. En utmaning att jobba med material som någon annan väljer ut.
Och extra kul att få jobba med Ingrid som är min kusin J

Besök gärna min pysselblogg: http://dreamcatched.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Cina. Så kul att du fick bli DT här. Ska bli spännande att se vad du får ihop med grejer du inte själv valt

Annika kort & gott sa...

Grattis till syzzla och till Cina! Ska bli kul att se vad som kommer av det här samarbetet!
kram Annika