söndag 27 maj 2012

Tips!!! ang craft-sheet

Ett s k craft-sheet är ju underbart att ha som underlägg när man kladdar - gesso, lim, färg ja allt som man inte vill ha på sitt bord efter avsluta kreativitets-frosseri går att skölja/tvätta av med lite vatten och diskmedel. Dock är ju dessa guldklimpar inte gratis, alltifrån 60 kr o uppåt i pysselaffärer/webshopar.... suck... men jag rekommenderar att kolla på sommarens alla marknader efter BAKPLÅTSPAPPER - TEFLONBELAGT - jag köpte två sådana och finner att det är exakt samma produkt - jag kan i alla fall inte hitta nån skillnad - funkar lika bra som det dyrare alternativet - är nog bara ännu en produkt som hittar in till pysselaffärerna - döps om och -vips - får ett dyrare pris. Jag prutade ner mina två till 20 kr styck - vilket fynd!!!/ Ingrid

Inga kommentarer: