söndag 16 maj 2010

DT Cina bloggar






Hej alla
Här kommer ett litet alster från mig med dom nya helt underbara stämplarna från Sweet Peas.
Jag föll pladask för dom när jag hittade dom på nätet. Så jag blev jublande glad när jag fick chansen att göra ett DT uppdrag med dom :)

Måttet på det lilla albumet är 12x29,5 cm och jag använde Bazzil Cardstock som jag sedan bigat på två ställen.
Stämplarna kommer från butiken (skynda skynda att shoppa ni med)
Motiven är färglagda med promarker förrutom bakgrunden som är målade med distessdynorna.
Lite olika dekorationer och band piffade upp det hela. På framsidan har jag använt en tag som satt i något klädesplagg jag köpt. Klädde den med mönstrat papper, stämpel och lite tyll.
Fix färdigt :)
Tack Ingrid att jag fick chansen att testa dessa stämplar.
Det var allt från mig från denna gången
/DT Cina